Week 8 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Maart 2014 | Canada, Vancouver

En we zijn alweer een week verder. Dus wat heb ik afgelopen week ook al weer gedaan?
Maandag,dinsdag en woensdag gewoon naar school en daarna op m'n laptop een film of een serie kijken. Woensdag had ik weer Vancouver culture. Het onderwerp was van deze week was; Art. We hebben een art gallery bezocht en hebben wat kunst in de stad bekeken. Donderdag en vrijdag gewoon weer school en daarna heb weer samen met mijn laptop op m'n kamer gezeten.
Zaterdag ben ik samen met Maelle naar de Capilano Suspension Bridge geweest. Om daar te komen moesten we de bus, de skytrain, de seabus en weer de bus nemen, het duurde ongeveer een uur om daar te komen. De brug is 70 meter hoog. Eromheen is een park waar we hebben rond gelopen. Ons gastgezin was het weekend naar Victoria en drie van de vijf andere studenten waren ook mee. We moesten dus zelf ons avondeten maken, maar dat was niet zo moeilijk; pizza in de oven en klaar. We waren een beetje laat terug en de bus gaat op zaterdag maar om het half uur dus aten we pas om half acht.
Zondag heb ik heerlijk het klokje rond geslapen en heb ik gewerkt aan mijn presentatie voor maandag. De sneeuw is inmiddels zo goed als verdwenen. En zondag heeft het de hele dag geregend.
Ik ben het eten hier inmiddels wel zo zat. Het is zeven dagen per week rijst en af en toe een keer aardappelen. Ik eet 1 keer per week dan maar buiten de deur zodat ik tenminste iets anders eet. Zondagavond was de familie nog steeds weg dus stond er weer eten voor ons klaar, aardappelsalade met banaan!? en natuurlijk rijst. Maelle en ik hebben het laten staan en we hebben uiteindelijk toast met nutella gegeten. We hebben afgesproken om deze week samen uiteten te gaan, want dit is niks...
Vandaag heb ik een dagtrip naar Victoria geboekt, dus dat ga ik zaterdag doen, dat wordt weer vroeg opstaan.

Bedankt voor alle reacties, dat vind ik erg leuk om te lezen.
Fijne week allemaal, liefs Tessa.

  • 04 Maart 2014 - 09:51

    Joëlle:

    Wat leuk Tess om je te volgen en wat doe je veel leuke dingen!
    Geniet ervan meis,
    xxxx

  • 04 Maart 2014 - 17:34

    Stefanie & Michelle:

    Hee Tess!

    Als je terug bent gaan we maar snel weer ons maandelijkse etentje houden!
    Ik denk, durum of burrito's met wafels als toetje?
    hihi!

    Nog even volhouden en dan kun je aan het Britse voedsel gaan wennen!

    Liefs, Steef en Mies

  • 06 Maart 2014 - 19:34

    Julia:

    Lieve Tessa,

    We zullen de Hollandse kost klaar zetten als je eind maart een dagje thuis bent.
    Veel plezier komend weekend in Victoria!
    Liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Vancouver

taalcursus in Vancouver

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2014

week 11

18 Maart 2014

Week 10

10 Maart 2014

Week 9

04 Maart 2014

Week 8

24 Februari 2014

Week 7
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 11073

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 21 Juni 2014

Cambridge

03 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Vancouver

Landen bezocht: