Waarom naar het buitenland ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Waarom naar het buitenland ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Waarom naar het buitenland ?

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

13 December 2013 | Nederland, Nederland

In mei heb ik mijn HAVO-diploma gehaald, maar meteen beginnen met studeren wilde ik nog niet. Eerst eigenlijk puur om de reden dat ik nog geen idee had welke studie ik wilde doen, maar toen kwam ik erachter dat je zo´n tussenjaar natuurlijk heel leuk kunt besteden.

Ik bestelde de gids van EF en werd meteen enthousiast van alle prachtige bestemmingen. Dus kort daarna gingen papa en ik naar Amsterdam voor een gesprek op het EF kantoor. Daar kwamen we eruit, dat negen maanden weg wel erg lang zou zijn (en duur), dus werden het 6 maanden maar wel twee verschillende bestemmingen.

Ik koos voor een land hier ver vandaan, Canada. En een land iets dichterbij huis, Engeland ("want daar praten ze zo mooi Engels'').

Ik wil jullie tijdens mijn avontuur op de hoogte houden via dit blog,
en een reactie is natuurlijk altijd welkom! Veel leesplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Vancouver

taalcursus in Vancouver

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2014

week 11

18 Maart 2014

Week 10

10 Maart 2014

Week 9

04 Maart 2014

Week 8

24 Februari 2014

Week 7
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 11094

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 21 Juni 2014

Cambridge

03 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Vancouver

Landen bezocht: