Waarom naar het buitenland ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Waarom naar het buitenland ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Waarom naar het buitenland ?

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

13 December 2013 | Nederland, Nederland

In mei heb ik mijn HAVO-diploma gehaald, maar meteen beginnen met studeren wilde ik nog niet. Eerst eigenlijk puur om de reden dat ik nog geen idee had welke studie ik wilde doen, maar toen kwam ik erachter dat je zo´n tussenjaar natuurlijk heel leuk kunt besteden.

Ik bestelde de gids van EF en werd meteen enthousiast van alle prachtige bestemmingen. Dus kort daarna gingen papa en ik naar Amsterdam voor een gesprek op het EF kantoor. Daar kwamen we eruit, dat negen maanden weg wel erg lang zou zijn (en duur), dus werden het 6 maanden maar wel twee verschillende bestemmingen.

Ik koos voor een land hier ver vandaan, Canada. En een land iets dichterbij huis, Engeland ("want daar praten ze zo mooi Engels'').

Ik wil jullie tijdens mijn avontuur op de hoogte houden via dit blog,
en een reactie is natuurlijk altijd welkom! Veel leesplezier!

Verslag uit: Nederland, Nederland

Week 8

24 Februari 2014

Week 7
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013