Week 5 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

28 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Dit is alweer mijn vijfde week, bijna op de helft! Nu ik in een andere klas zit heb ik meer huiswerk, niet heel erg, maar gisteren deed ik er wel twee uur over. Dat is wel iets anders dan in Vancouver waar ik bijna nooit huiswerk had.
In mijn nieuwe klas zitten ook drie andere Nederlandse meiden. Een meisje uit mijn klas, haar moeder kent mijn vader, zie je maar weer hoe klein de wereld is! Donderdag hadden we een meeting met de Nederlandse mensen voor de International Day, dit is vrijdag. Op deze dag gaat ieder land wat verkopen om zo geld in te zamelen voor een goed doel. Wij gaan typisch Nederlandse spelletjes doen; koekhappen, zaklopen en spijkerpoepen it is! Toen ik in Nederland was heb ik oranje vlaggetjes meegenomen, die kunnen we mooi ophangen.
Afgelopen zaterdag ben ik naar London geweest. Ik ging met EF, de bus vertrok om acht uur en om zes uur 's avonds was ik weer terug. Ik heb het Buckingham palace, de Big Ben, Picadilly Circus, the London Tower Bridge en Oxford street gezien. Ik heb Harrods nog niet gezien en ik ben ook nog niet naar een van de vele musea geweest, ik moet nog een keertje terug dus!
Zondag ben ik de dag begonnen met een rondje hardlopen van 5km. Daarna ben ik naar de wasserette geweest en heb ik mijn kleding en handdoeken weer gewassen. Toen thuis nog even de stofzuiger door de kamer gehaald en mijn bed verschoond, alles is weer schoon. 's Middags nog even met mama gebeld en huiswerk gemaakt, toen was de dag zo weer voorbij.
Voor het aankomende weekend heb ik nog niets gepland, maar ik wil nog wat dingen doen in Cambridge. Ik zal proberen nog wat foto's toe te voegen, maar ik weet niet of dit lukt via mijn ipad.

Fijne week allemaal!
Liefs Tessa.

  • 29 April 2014 - 15:52

    Julia:

    Lieve Tessa,
    Leuk je uitstapje naar Londen . Moet je zeker nog een keer doen.
    Ja, dat wordt nog hard werken komende tijd maar met jouw inzet gaat 't zeker lukken.
    Liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Cambridge

taalcursus in Cambridge

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2014

Ik ben weer thuis!

28 Mei 2014

Een nieuw verslag

19 Mei 2014

Week 7

05 Mei 2014

International day, Ely, etentje

28 April 2014

Week 5
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 11081

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 21 Juni 2014

Cambridge

03 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Vancouver

Landen bezocht: