Ik ben weer thuis! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Ik ben weer thuis! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Ik ben weer thuis!

Door: tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Hoi allemaal,
Afgelopen zondag ben ik terug gekomen uit Engeland. En nu blijf ik thuis! De week daarvoor heb ik geen blog meer geplaatst omdat ik toen ziek werd.. Gelukkig was ik snel weer beter, want zaterdag 7 juni had ik mijn CAE examen. Het spreek-gedeelte had ik de zaterdag daarvoor al gedaan. Die zaterdag hadden we nog een gezellig afscheidsdiner en toen was het klaar! Zondagochtend vertrok ik vanuit Cambridge en na een drie uur durende busrit kwam ik aan op het vliegveld. Ik was nog te vroeg om mijn bagage in te checken, dus ging ik mijn koffer even wegen. Mijn grote koffer was 21kg, precies hetzelfde als op de heenweg maar mijn handbagage was 7 kg te zwaar.. Ik hoopte dat ze dat niet, zoals in Canada, die ook gingen wegen. Gelukkig was dit niet het geval. De uren wachten ging zo voorbij en om vijf uur verliet ik Engeland.
Papa, mama, Thomas en Jesse stonden mij op Schiphol op te wachten. Ik kreeg een mooie 'welkom thuis'-ballon, ook thuis hingen er slingers. Inmiddels was het al acht uur en ik moest nog eten, dus op Schiphol heb ik een patatje en een kroket (mijn eerste dit jaar :P ) gegeten.
Thuis went alles ook snel weer. Wat is het heerlijk om een kamer voor jezelf te hebben en als jij wilt slapen gaat gewoon het licht uit. Ook eindelijk weer normaal eten.
Maandag heb ik een bezoekje gebracht aan oma, waar ook Ron & Nicole waren. Ook kwamen 's avonds Stefanie en Michelle langs.
Afgelopen week ben ik al drie keer naar de sportschool geweest, want al dat ongezonde eten kun je zien. Misschien een beetje teveel van het goede want zaterdag was ik helemaal op en had ik geen stem meer verhoging.
Nu heb ik een lange zomervakantie in het vooruitzicht en daarna begin ik aan mijn studie. Bedankt voor het lezen van (al) mijn blogs.

Liefs Tessa.

• 16 Juni 2014 - 21:38

Julia:

Lieve Tessa,
    We vinden 't erg fijn dat je weer thuis bent.
    Nu nog wachten op de uitslag van je examen.
    Afgelopen half jaar heb je ontzettend veel geleerd, gezien en leuke dingen gedaan.
    Je kunt terug kijken op een leuke tijd.
    Geniet nog maar even lekker van de zomervakantie.
    En daarna weer van start met een nieuwe opleiding.
    Liefs, mama

• 17 Juni 2014 - 20:51

Lynette:

Hoi Tessa,

Welkom thuis. Voor ons is het snel gegaan.
    Geniet lekker van je lange vakantie!
    En succes met het wachten op de uitslag.