International day, Ely, etentje - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Tessa Lange - WaarBenJij.nu International day, Ely, etentje - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

International day, Ely, etentje

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

05 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Weer een nieuwe week, dus een nieuw verslag. De tijd vliegt voorbij, maar dat vind ik niet zo heel erg. Afgelopen vrijdag was het international day. We waren allemaal in het oranje en hadden de Nederlandse vlag op onze wangen. Vooral het taart gooien, (zogenaamd naar onze koning) was een succes! In totaal hadden we £62 opgehaald, een mooi bedrag al zeg ik het zelf. Zelf heb ik ook nog wat eten gekocht van anderen.
Zaterdag zou ik naar Ely gaan. Samen met Jessica, een ander Nederlands meisje, en andere stonden we om half elf op de ontmoetingsplek. Na een uur wachten was er nog steeds niemand van EF die ons mee zou nemen die dag. We hebben het noodnummer geprobeerd te bellen, maar niemand nam op. Jessica en ik besloten om dan maar met zijn tweeën naar Ely te gaan. We namen de trein, wat maar 15 minuten duurde. Ondertussen was het al twaalf uur geweest dus eerst hebben we ergens geluncht. Daarna zijn we naar de kathedraal gegaan. Op dat moment gingen daar een stel trouwen, in dat gedeelte van de kerk konden we niet komen. Het was een prachtige kathedraal, ik ben vergeten foto's te maken met mijn telefoon dus ik kan het jullie niet laten zien. Misschien later nog, want mijn camera staat wel vol met foto's. Rond vier uur waren we weer terug in Cambridge. Ik ging weer op de fiets naar huis.
Even omgekleed en wat boodschappen gedaan. Die avond ging ik met wat mensen eten, iedereen nam wat mee. We aten bij Tabea, die woont in een huis van EF. Het was erg gezellig en om half een ging ik naar huis.
Zondag heb ik een beetje uitgeslapen, ben ik naar de wasserette geweest, heb ik huiswerk gemaakt en ben ik even naar het stadscentrum geweest. 's Avonds heb ik via een livestream de Dodenherdenking ook kunnen volgen, daarna nog even met mama gebeld. :)
En toen was het alweer maandag, nog vijf weken voor het examen. Vandaag was het een bankholiday (veel mensen waren vrij), ik moest wel gewoon naar school toe.
Natuurljk zijn we vandaag ook naar de activiteiten coördinator gegaan om ons geld terug te vragen. Ze boden duizendmaal excuses aan en we kregen ons geld terug, plus we konden ook nog een gratis trip uitzoeken. Ik wilde al graag naar een musical toe, dus ik heb gekozen voor Mama Mia, deze woensdag in London. Dit is het kaartje en vervoer, dat scheelt mij mooi vijftig euro, excuses geaccepteerd!

Fijne week allemaal!
Liefs Tessa.

  • 05 Mei 2014 - 22:12

    Julia:

    Lieve Tessa,
    Fijn dat je 't naar je zin hebt.
    Veel plezier met de musical!
    Liefs, mama

  • 07 Mei 2014 - 20:15

    Ppppppppppppppppp.nooij:

    Hoi Tessa, je mail gelezen, het duurde even om alles op de rails te krijgen met de nieuwe laptop. Dat was weer veel nieuws. Dat houdt de zaak wel levendig. Het draait alweer aardig daar in Cambridge. Ik hoorde van je moe, dat je alweer eerder terugkom, nou dat is fijn, we zien het. Met mij gaat het goed en de moed er maar in houden. Bij Piet is het een open boek met Karen. Het beste er maar van hopen.

    Tessa, het beste er mee, hou je goed met een knuffel van opa.

  • 10 Mei 2014 - 20:59

    Greet:

    Hi Tessa, Weer n leuk stukje uit Cambridge. Wij zijn ook een keer in deze mooie stad geweest. (1 dag)
    Het liep n beetje tegen maar mooi dat je nu naar MamaMia gaat in Londen. Veel plezier en de groetjes uit Enkhuizen

  • 18 Mei 2014 - 20:57

    Stefaniee:

    Hee chick!

    Waar blijft je nieuwe blog?

    xx Steef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Cambridge

taalcursus in Cambridge

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2014

Ik ben weer thuis!

28 Mei 2014

Een nieuw verslag

19 Mei 2014

Week 7

05 Mei 2014

International day, Ely, etentje

28 April 2014

Week 5
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 11069

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 21 Juni 2014

Cambridge

03 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Vancouver

Landen bezocht: