Cambridge en Hoorn - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Cambridge en Hoorn - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Cambridge en Hoorn

Door: tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

22 April 2014 | Nederland, Hoorn

Vorige week dinsdag is er geen blog online verschenen. Dit kwam doordat mijn laptop het begaf. Ik heb hem meegenomen naar Nederland, maar het duurt zeker drie weken voordat ik hem weer terug heb... Ik neem nu mijn oude laptop mee naar Engeland, maar de vraag is of ik daar internet kan krijgen, want met deze laptop lukt dat thuis niet. Anders kan ik mijn blog nog schrijven op mijn ipad, maar dan kunnen er geen foto's meer bij..

Vorige week zondag ben ik een dagje naar Oxford geweest. In ochtend gingen we eerst naar een outlet shopping centre. Hier waren vooral hele dure merken; Prada, Alexander Wang, Gucci, Marc Jacobs etc. Niet echt iets wat ik mij kan veroorloven. Rond half twee gingen we door naar het stadscentrum, daar kregen we een rondleiding en toen vrije tijd. Ik heb ook een locatie gezien waar verschillende scenes van Harry Potter zijn opgenomen.
De week daarna ben ik gewoon naar school geweest. Woensdag begon ik om twee uur dus heb ik 's ochtends een rondje hardgelopen. Hier is het redelijk vlak dus dat gaat makkelijker dan in Canada.
Donderdag ging ik alleen 's ochtends naar school toe, want die middag vloog ik naar Nederland. Tijdens de les kreeg ik een nieuw rooster, volgende week zit ik op CAE niveau (eentje hoger dan eerst).
Na school ben ik naar huis gefietst, heb ik daar geluncht en toen heb ik met mijn koffertje de bus gepakt. Toen met de trein naar London Stansted, wat gelukkig maar 40 minuten is. Het verliep vrij snel en om half vijf zat ik in het vliegtuig. De vlucht duurde maar 35 minuten, dus ik was er zo!
Eigenlijk zou niemand mij ophalen en zou ik met de trein naar Hoorn Kersenboogerd gaan, maar toen belde Stefanie mij dat ze op Schiphol was!
Heel leuk, konden we samen met de trein naar Hoorn.
Thuis heb ik heerlijk in mijn eigen bed geslapen. Zaterdagmiddag gezellig een high tea gedaan met Stefanie, 's avonds op verjaardag geweest bij Michelle. Ook heb ik Oma de Lange even bezocht en opa Nooij kwam gezellig gourmetten op Eerste Paasdag. Maandag heb ik samen met mama nog even hier een rondje hardgelopen en toen was het weekend zo weer om! Helaas!
Vandaag heb ik nog wat Nederlands eten gekocht om mee te nemen. Vanavond om 7 uur vlieg ik weer terug nar Londen en dan met de trein naar Cambridge. Morgen begin ik dus in een nieuwe klas, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.
Liefs Tessa.

  • 22 April 2014 - 20:48

    Julia:

    Lieve Tessa ,
    Het was fijn dat je een paar dagen thuis was. Ze zijn alleen omgevlogen.
    Nog veel plezier komende weken en misschien kan je nog leuke uitstapjes maken.
    Tot gauw.
    Liefs, mama

  • 23 April 2014 - 21:57

    Pjnooij:

    Hoi Tessa, ik heb alles gelezen en vond het een leuk verslag. Veel succes met je studie, het ga je goed en
    en tot de volgende keer, liefs en groeten van opa.

  • 21 Mei 2014 - 20:46

    Pnooij:

    Hoi tessa, je verhaal gelezen, was weer interessant, je beleeft van alles en het gaat goed, je dagen schieten al aardig op. Volgens je moe had je het druk met andere dingen, dan gaat de tijd ook weer vlug en dat is ook prettig. Je ziet er wel naar uit denk ik. Dan is het voorlopig weer genoeg geweest. Hier gaat alles goed. Jos gaat met vakantie naar Turkye met een collega van hem, komende weekend voor acht dagen. Ook Marijke gaat met het hele gezin naar Turkye a.s. weekend ter ere van haar 60e verjaardag, ieder viert het op zijn eigen manier. Ellen gaat met het hele gezin Hemelvaart-vakantie naar Frankrijk, naar Mark zijn broer, die heeft daar een tweede huis. En zo gaat ieder zijn weg. Ik blijf dichter bij huis. Tessa, de beste wensen, het ga je goed met knuffels en groeten van opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoorn

Cambridge

taalcursus in Cambridge

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2014

Ik ben weer thuis!

28 Mei 2014

Een nieuw verslag

19 Mei 2014

Week 7

05 Mei 2014

International day, Ely, etentje

28 April 2014

Week 5
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 11055

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 21 Juni 2014

Cambridge

03 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Vancouver

Landen bezocht: