Week 6 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 Februari 2014 | Canada, Vancouver

Ik was gisteren helemaal vergeten een blog te schrijven. Maandag kwam ik dus terug van mijn trip naar de Rockies. Dinsdag had ik ´s middags les dus kon ik ´s ochtends naar huis bellen om alles te vertellen. Woensdag had ik voor het eerst les in Vancouver Culture. Deze week ging het over de geschiedenis en dus gingen we naar Gastown. Toen de les om 1 uur was afgelopen heb ik nog even foto´s gemaakt bij de Steamclock and het beeld Gasy Jack, net zoals 16 jaar geleden. Daarna heb ik met Gudrun bij de Old Spaghetti Factory gegeten (geen spagetti natuurlijk). Ook nog even een kijkje genomen in de souvernier-winkeltjes (hier zitten ze dus).
Donderdag had ik les om 11.40 uur, ik heb gelucht bij Tim Hortons en toen ik om half 5 klaar was ben ik meteen naar huis gegaan.
Vrijdag had ik helemaal een kort dagje, ik had om 10 uur al weekend. 's Ochtends regende het nog maar gelukkig klaarde het op. Ik heb de seabus naar Noord Vancouver genomen (met mijn pas voor het openbaarvervoer is dit gratis). Daar was een overdekte markt waar ik even heb gekeken. Daarna nog wat foto's gemaakt van de stad en toen ging ik weer terug.
Vandaag ging ik voor een gezonde lunch, een salade en een bagel, die ik thuis opat. 's Middags gebeld met Stefanie en Michelle (hier uw vermelding konining ;)) en ik bezocht de Walmart en 's avonds ging ik lasergamen met Stefania (die ik het weekend had ontmoet). Zij had een hele groep meiden (allemaal uit Peru) meegebracht, dus we waren met een groep van 10.
Zaterdag heb ik uitgeslapen, met mama gebeld en 's middags nog even naar de Mall geweest (dit is trouwens de grootste in Britische Colombia).
Zondag weer uitgeslapen en om 1 uur had ik weer afgesproken met Stefania. We gingen winkelen in een outlet, aangezien ik deze maand al veel had uitgegeven heb ik mij even ingehouden. En toen was de week alweer voorbij! Ik ben inmiddels al over de helft.

Bedankt voor het lezen, liefs Tessa.

  • 19 Februari 2014 - 10:01

    Hare Majesteit De Koningin Van Florijn 106:

    Hee Tess!

    Leuk om weer iets te lezen!
    Hopelijk krijg je alles mee terug in je koffer na al dat shoppen ;)
    En valt het winkelen in Hoorn straks als je thuis bent niet gigantisch tegen :p
    Veel plezier nog daar voor je ongeveer laatste maandje!

    Liefs,
    Hare Majesteit de Koningin van Florijn 106,
    Maar jij mag natuurlijk Stefanie zeggen :)

  • 19 Februari 2014 - 10:22

    Julia:

    Lieve Tessa,
    Leuk om je verslag weer te lezen.
    Heb je leuk gedaan, die oude foto's invoegen!
    Wie had toen kunnen bedenken dat je nog eens in Vancouver zou verblijven.
    Veel plezier komend weekend in Whistler
    Liefs, mama

  • 19 Februari 2014 - 17:24

    P.nooij:

    Hoi Tessa, je verslag gelezen, was weer druk hè. Nare berichten van piet over karen, we komen
    evengoed, goed voor ondersteuning. Hier verders goed, zacht weer 9 graden, wel bewolkt, maar
    rustig weer. Zondag met je moe naar de kerk geweest Kermis-mis. Heel bizonder en vrolijk, veel
    muziek. Thuis gezellig koffie drinken, ook met arnoud en petra. En toen was er schaatsen, de spelen
    lopen op zijn eind, zondag de sluiting. komen we weer op rust. Nederland kan tevreden zijn, er komt
    nog een onderdeel, landenwedstrijd, ze hebben al meer dan 20 medailles. Goed hè.
    Hou je haaks, groetjes en liefs van opa.

  • 21 Februari 2014 - 22:53

    Papa:

    Dag schat, eigenlijk wel goed te lezen dat je bijna geen tijd hebt voor je blog. Dat betekent dat je volop profiteert van je tijd daar om zoveel mogelijk dingen te zien en te ondernemen. Ben benieuwd hoe je Whistler vindt. Destijds waren we er in de zomer. Nu zal er meer te beleven zijn. Veel plezier. Groetjes papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Vancouver

taalcursus in Vancouver

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2014

week 11

18 Maart 2014

Week 10

10 Maart 2014

Week 9

04 Maart 2014

Week 8

24 Februari 2014

Week 7
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 11064

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 21 Juni 2014

Cambridge

03 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Vancouver

Landen bezocht: