Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Lange - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Morgen is het dan eindelijk zover. Na 12 maanden aftellen, 4 maanden fulltime werken vertrek ik morgen dan echt!
De koffers zijn gepakt en staan klaar, ze zaten toch weer sneller vol dan verwacht.. Gelukkig kan ik ook een heleboel dingen daar laten; zo heb ik cadeautjes mee voor m'n gastgezin en voor mijn oom, tante en neefje (waar ik de eerste paar dagen verblijf) en voor mezelf ook een halve kilo drop, zodat ik dat niet hoef te missen.

Om half twee vertrekt mijn vliegtuig en rond half drie lokale tijd kom ik in Vancouver aan. Volgens mijn klokje is het dan al half 12 's avonds dus het zal een lange dag worden aangezien ik dan nog even door moet. Ik word van het vliegveld gehaald door mijn oom. En tot zondag blijf ik bij mijn familie logeren. Zondag kan ik in mijn gastgezin terecht en dan moet ik maandag weer sinds 7 maanden naar school toe.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

• 02 Januari 2014 - 23:08

Heel veel plezier!

• 03 Januari 2014 - 14:15

Miep & Gerard :

Hoi Tessa,

Een goede reis en geniet van je nieuwe (tijdelijke) omgeving.

• 04 Januari 2014 - 08:57

Nicole De Lange:

Hallo tessa,

Heel veel plezier in vancouver. Geniet van deze ervaring. Ik hoop dat je een dikke jas in je koffer hebt gepakt, want op het journaal zag ik dat het erg koud is in canada.....
    Vancouver is in ieder geval een super mooie stad. Een fietstochtje langs de kust is zeker aan te raden.

Groetjes nicole en een dikke kus van thijs, joost, laura en stein

Verslag uit: Nederland, Nederland

Week 8

24 Februari 2014

Week 7
Tessa

Op dit blog kunnen jullie mij volgen tijdens mijn 3 maanden in Vancouver, Canada en daarna mijn verblijf in Cambridge, Engeland voor 3 maanden. In beide landen zit ik in een gastgezin en ga ik naar een school van EF. Ik wens jullie veel leesplezier!

Actief sinds 13 Dec. 2013